Rekisteröidy    Kirjaudu sisään    Keskustelualue    Etsi    UKK

Etusivu » JROCK » Bändit ja Artistit » 2005→

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti

Viestin otsikko: Heisei Ishin
 Viesti Lähetetty: 07.11.2009 19:27 
Poissa
Vanilla

Heisei Ishin (平成維新)

Kuva

Jäsenet, kuvan järjestyksessä vasemmalta oikealle.

JILL, kitara
syntynyt 16.10, veriryhmä A
[ameblog]

YUKKIE, kitara
syntynyt 1.4., veriryhmä A
[ameblog]

拓 -Taku, laulu
synytnyt 13.12., veriryhmä A
[ameblog]

ライ -Rai, rummut
syntynyt 28.2., veriryhmä B
[ameblog]

善 -Yoshi, basso
syntynyt 12.9., veriryhmä O
[ameblog]

Kesäkuussa 2008 perustettu Heisei Ishin on Kisakin luotsaamaan Under Code Productionsiin kiinnitetty bändi, jonka konseptina toimii "second culture". Jäsenistä YUKKIE ja Yoshi tunnettiin jo juuri hajoneen UCP-bändin Anjyu'n riveistä. Kolmen uuden jäsenen kanssa viisihenkinen yhtye alkoi esiintyä ja julkaisi kaksi singleään syyskuun alussa. Vuosi 2009 alkoi MODS-mini albumilla. Huhtikuussa tuotiin single explosion kahtena versiona, joilla nimikkokappaleen lisäksi oli eri B-puolet sekä 17. päivä ensimmäinen one man Shinsaibashi Fan J Twicessa. Vuosi tosiaan on julkaisurikas, koska heinäkuun lopussa ilmestyi vielä single, ja loppuvuodesta on tulossa kaksi mini-albumia.

Discografia:
2008.09.03 Phantom -single
2008.09.03 Shelter -single
2009.01.21 MODS -mini albumi
2009.04.15 explosion -single
2009.07.29 縷々-るる- -single
2009.11.18 Public Sentiment -mini albumi
2009.12.16 美しき鼓動 -mini albumi

Linkkejä:

Viralliset kotisivut
Viralliset sivut @ UCP
(Varokaa sampleja, ne alkaa aika... räjähtävästi XD)

THE BUTTERFLY @ YouTube, suosittelen kokeilemaan.

---
Jännää, miten siitä on jo vuosi, kun tätäkin aloin kuuntelemaan. Kuitenkin, Heisei Ishin imo todella hyvä bändi ja suosittelin, jos tykkää vähän pirteämmästä visual keistä - se ei ole ihan niin osharea, kuin näyttää, mutta jännä silti.
Rakastan Takun laulua noin erityisesti tässä bändissä. Lempibiisejä on THE BUTTERFLY, Good morning human, 縷々-るる- (ruru) + explosion, jotain noin mainitakseni vielä.

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Heisei Ishin
 Viesti Lähetetty: 31.01.2010 01:01 
Poissa
Spilled Milk

päätin sitten lukea näitä bänditopicceja ja mun ilme oli varmaankin aika näkemisen arvonen ku huomasin tän täällä XD ja koska kukaan muu ei ole tänne vielä kirjotellut, mä päätän raapustaa tänne jotain.

siis. tykkään. tosi. paljon. voisin sanoo et kaikkien kuuntelemieni bändien joukossa joojoo en oo vaa jaksanu kirjotella eri bändiaiheisiin, nyt pitäis vähän aktiivisemmin heisei ishin kuuluu mun top 10-bändilistalle. oon iha koukussa ruru:un, toi videokin on tosi koukuttava ja rai suloinen. toi on oikeesti tosi hyvä biisi mun korvaani (:

kuitenkin. heisei ishiniin tutustuin joskus -09 kesällä. aluks en kuunnellu kovin paljoa koska tykkäsin unohtaa koko bändin nimen, mut sit ku löysin uudestaan; rakastuin. heisei ishinissä on jotain tosi tärkeetä ja omalaatusta mulle.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Etusivu » JROCK » Bändit ja Artistit » 2005→